Thursday, March 4, 2010

Gua bukan penyibuk..

Gua lama tak post entry dekat blog ni sebab gua tengah sibuk sangat sekarang ni. Gua rasa perdana menteri pun taklah sibuk sangat macam gua. Gua sibuk bukan macam orang lain. Bukan gua suka-suka nak buat sibuk. Bila gua buat sibuk nampak sikit macam mamat IPT yang target nak dapat A subjek Kenegaraan.

Sekarang gua dah pandai menjaga masa gua. Selalu gua banyak berkhayal, sekarang gua dah banyak berfikir. Dulu gua banyak tidur, sekarang gua dah pandai berjaga sampai orang azan subuh. Belum habis azan gua dah terpukang atas katil. Bila bangun tengah hari, gua cepat-cepat pergi mandi lepas tu kalut-kalut pergi cari nasi. Nampaknya gua sekarang dah pandai jaga time makan gua.

Gua sekarang dah pandai lepak perpustakaan. Baru petang tadi gua pergi nak pinjam buku, kucar-kacir juga pekerja kat perpustakaan tu keluarkan buku dari dalam stor. Rupanya banyak lagi buku diorang sorok dari pengetahuan gua. Gua sedikit terasa.

Kesibukan gua ni bukan calang-calang lagi. Banyak sangat kerja sekolah gua kena buat. Gua rasa macam nak bagi rasuah je dekat cikgu gua. Bila gua fikir-fikir balik, gua tak mampu nak bayar wang jaminan kalau-kalau gua kena tangkap dengan SPRM.


NOTAKERLIP: Gua ingat lepas ni gua nak minta kerajaan tambah lagi loan PTPTN gua. Tak cukup la nak bagi rasuah.

2 comments:

Anonymous said...

haha.. byk la ko pny busy kn....

Anonymous said...

hahaha -dari erin comey sgt2..... yg ats tu pn aku gak