Thursday, August 12, 2010

Entry paling tidak berasas!!

Fuyooo.. baru kejap tadi gua bilang dengan jari rupa-rupanya dah hamper empat bulan gua tak update blog ni. Oleh yang demikian, alasan yang paling solid gua boleh bagi, lupa password. – Padahal malas dan banyak kerja.

Sebenarnya gua banyak benda nak cerita kat u oltz ni, -ceewah ayat die cam harem- tapi gua nak cerita sikit-sikit je sebab gua ada masa dalam 198 saat je nak taip semua nie.

Okeh,

Sekarang dah bulan ramadhan. Kepada semua berpuasalah selagi boleh puasa. Itu je kan yang selalu kita dengar. Masa membeli di bazar ramadhan tu jangan ikut nafsu sangat. Tak elok.

Cerita lain..

Tadi gua ada idea nak tulis apa, sekarang dah lupa.

Cerita lain lagi...

Memang sah gua dah lupa..

Ramadhan itu indah. Carilah keberkatan dalam bulan ini. Semoga mendapat rahmat ramadhan. Amin...

No comments: